SZTUKA KOMUNIKACJI

Skuteczność menedżerów zależy w bardzo dużym stopniu od umiejętnej komunikacji. Od takiego sposobu komunikowania się, który buduje pozytywne relacje z innymi, dodaje sił do działania i wydobywa z innych ludzi to, co w nich najlepsze.

Jak mówić, żeby inni chcieli słuchać? Jak słuchać, żeby inni chcieli mówić? Jak wywierać wpływ na innych? Na te pytania zostaną udzielone odpowiedzi w trakcie kursu.

Uczestnicy zapoznają się z kilkoma teoretycznymi modelami komunikacji. Liczne ćwiczenia praktyczne, uzupełniające teorię, stwarzają okazję do zebrania bogatego doświadczenia, a także sprawdzenia różnych sposobów postępowania w kontaktach z innymi ludźmi.

Szkolenie ma charakter wybitnie warsztatowy, treningowy, z odgrywaniem ról, licznymi ćwiczeniami, filmowaniem zachowań. Uczestnicy w praktyczny sposób kształtują lub doskonalą takie nawyki, które poprawiają jakość komunikacji, podwyższają efektywność w negocjacjach, sprzyjają rozwiązywaniu konfliktów.

CELE SZKOLENIA

Po ukończeniu kursu jego uczestnicy powinni umieć:

  • Komunikować się w sposób bardziej elastyczny, otwarty i efektywny.
  • Stosować różnorodne techniki w rozmowie.
  • Identyfikować różne style komunikacji.
  • Lepiej wyrażać swe potrzeby, poglądy, uczucia.
  • Odczytywać komunikaty niewerbalne.
  • Reagować pozytywnym zachowaniem wobec postaw negatywnych.

DLA KOGO PRZEZNACZONE JEST SZKOLENIE

  • Dla tych, którzy są odpowiedzialni za jakość komunikacji w zespołach.
  • Dla tych, dla których efektywność działania zależy od precyzyjnego komunikowania się.
  • Dla tych, którzy prowadzą trudne negocjacje lub rozmowy.
  • Dla tych, którzy podejmują odpowiedzialne decyzje na stanowiskach kierowniczych.

Program kursu Powrót na poprzednią stronę
Cytat
To, dokąd zmierzasz,
jest o wiele ważniejsze
od tego,
jak szybko idziesz.
Stephen Covey
Ciekawostka
Jakie są najważniejsze pytania, dotyczące funkcjonowania Twojej firmy?
Aktualny temat
W nowym świecie Ery Cyfrowej prawdopodobnie potrzebne będą nowe paradygmaty myślenia i postrzegania rzeczywistości edukacyjnej, potrzebne będzie inne,
nowe postrzeganie znanych elementów układanki i relacji między nimi.

Pytanie tygodnia

Znany z psychologii społecznej efekt uporczywości polega na tym że:

przekonania ludzi utrzymują się nawet wtedy, gdy dane wspierające te przekonania zostały podważone
negatywne myśli pojawiają się w najmniej pożądanych chwilach
trzymanie się za wszelką cenę mylnych poglądów prowadzi do obniżenia inteligencji
ciągle myśli o seksie podwyższają potencję

Ankieta

Co sądzisz o stronie?

0 - zupełnie nieciekawa
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 - bardzo ciekawa

Copyright © by Jan Przewoźnik, 2009