WSŁUCHUJĄC SIĘ W KLIENTA

TELEMARKETING

"Wysłucham Cię" - to może największy dar gościnności, jakim może obdarować jedna osoba drugą. Nawet w spotkaniu o handlowym charakterze. Kurs dotyczy specyficznego i bardzo konkretnego elementu obsługi klienta - na odległość, poprzez telefon. To kurs dla tych, którzy chociaż nie biorą udziału w bezpośredniej sprzedaży, to jednak wywierają na nią ogromny wpływ! To od nich zależy komfort, jaki może powstać w relacji Klient - Sprzedawca. Jeśli pracownicy sprzedający (telemarketing wychodzący) lub odbierający uwagi klientów, ich zastrzeżenia, reklamacje (telemarketing przychodzący), a więc działający na pierwszej linii frontu, tworzą taki komfort w spotkaniu z klientem, budują coś niepowtarzalnego: budują OBRAZ FIRMY na zewnątrz.

Całość szkolenia oparta jest na następujących blokach tematycznych:

  • Świadomość specyfiki sprzedaży przez telefon
  • Umiejętność komunikacji i mowa perswazyjna
  • Typologia klientów
  • Potrzeby klienta i język korzyści
  • Asertywne radzenie sobie z krytyką i zastrzeżeniami klientów
  • Pozytywne myślenie
  • Ćwiczenia relaksacyjne

CELE SZKOLENIA

Po ukończeniu kursu jego uczestnicy powinni umieć:

  • Komunikować się w sposób bardziej elastyczny, otwarty i efektywny.
  • Stosować różnorodne techniki w rozmowie.
  • Rozpoznawać i stosować w praktyce model komunikacji - analizę transakcyjną.
  • Stosować środki wywierania wpływu w mowie perswazyjnej.
  • Rozpoznawać różne typologie klientów i dopasowywać do nich swe zachowania.
  • Lepiej odczytywać potrzeby klientów.
  • Mówić językiem korzyści, sprzyjającym efektywniejszej sprzedaży.
  • Reagować pozytywnym nastawieniem wobec postaw negatywnych.
  • Radzić sobie z pytaniami, zastrzeżeniami i krytyką ze strony klientów.
  • Mieć świadomość wpływu głosu na sprzedaż.
  • Wykorzystywać gotowe i wspólnie wypracowane wzorce do przeprowadzania rozmów telefonicznych

DLA KOGO PRZEZNACZONE JEST SZKOLENIE

Dla tych, którzy:

  • na co dzień kontaktują się z klientami przez telefon.
  • pragną udoskonalić umiejętność wywierania wpływu na innych.
  • są nastawieni na maksymalne zaspokojenie potrzeb innych ludzi.
  • są nastawieni na maksymalizację zysków dla firmy
Jan Przewoźnik

Program kursu Powrót na poprzednią stronę
Cytat
Żeby odnieść sukces
robimy wszystko,
co możemy,
by sprawiać wrażenie,
że go odnieśliśmy.

La Rochefoucauld, 1678
Ciekawostka
Według Ervinga Gofmanna prawdziwe życie składa się z tego, co na scenie, i z tego, co za kulisami, jak w teatrze. Ludzie stosują różne techniki autoprezentacji, aby wywrzeć dobre wrażenie.
Aktualny temat
Błąd dostępności polega na tym, że tworzymy sobie obraz świata na podstawie łatwości, z jaką przychodzą nam do głowy jakieś przykłady.
Pytanie tygodnia

Znany z psychologii społecznej efekt uporczywości polega na tym że:

przekonania ludzi utrzymują się nawet wtedy, gdy dane wspierające te przekonania zostały podważone
negatywne myśli pojawiają się w najmniej pożądanych chwilach
trzymanie się za wszelką cenę mylnych poglądów prowadzi do obniżenia inteligencji
ciągle myśli o seksie podwyższają potencję

Ankieta

Co sądzisz o stronie?

0 - zupełnie nieciekawa
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 - bardzo ciekawa

Copyright © by Jan Przewoźnik, 2009