WSŁUCHUJĄC SIĘ W KLIENTA

TELEMARKETING

"Wysłucham Cię" - to może największy dar gościnności, jakim może obdarować jedna osoba drugą. Nawet w spotkaniu o handlowym charakterze. Kurs dotyczy specyficznego i bardzo konkretnego elementu obsługi klienta - na odległość, poprzez telefon. To kurs dla tych, którzy chociaż nie biorą udziału w bezpośredniej sprzedaży, to jednak wywierają na nią ogromny wpływ! To od nich zależy komfort, jaki może powstać w relacji Klient - Sprzedawca. Jeśli pracownicy sprzedający (telemarketing wychodzący) lub odbierający uwagi klientów, ich zastrzeżenia, reklamacje (telemarketing przychodzący), a więc działający na pierwszej linii frontu, tworzą taki komfort w spotkaniu z klientem, budują coś niepowtarzalnego: budują OBRAZ FIRMY na zewnątrz.

Całość szkolenia oparta jest na następujących blokach tematycznych:

  • Świadomość specyfiki sprzedaży przez telefon
  • Umiejętność komunikacji i mowa perswazyjna
  • Typologia klientów
  • Potrzeby klienta i język korzyści
  • Asertywne radzenie sobie z krytyką i zastrzeżeniami klientów
  • Pozytywne myślenie
  • Ćwiczenia relaksacyjne

CELE SZKOLENIA

Po ukończeniu kursu jego uczestnicy powinni umieć:

  • Komunikować się w sposób bardziej elastyczny, otwarty i efektywny.
  • Stosować różnorodne techniki w rozmowie.
  • Rozpoznawać i stosować w praktyce model komunikacji - analizę transakcyjną.
  • Stosować środki wywierania wpływu w mowie perswazyjnej.
  • Rozpoznawać różne typologie klientów i dopasowywać do nich swe zachowania.
  • Lepiej odczytywać potrzeby klientów.
  • Mówić językiem korzyści, sprzyjającym efektywniejszej sprzedaży.
  • Reagować pozytywnym nastawieniem wobec postaw negatywnych.
  • Radzić sobie z pytaniami, zastrzeżeniami i krytyką ze strony klientów.
  • Mieć świadomość wpływu głosu na sprzedaż.
  • Wykorzystywać gotowe i wspólnie wypracowane wzorce do przeprowadzania rozmów telefonicznych

DLA KOGO PRZEZNACZONE JEST SZKOLENIE

Dla tych, którzy:

  • na co dzień kontaktują się z klientami przez telefon.
  • pragną udoskonalić umiejętność wywierania wpływu na innych.
  • są nastawieni na maksymalne zaspokojenie potrzeb innych ludzi.
  • są nastawieni na maksymalizację zysków dla firmy
Jan Przewoźnik

Program kursu Powrót na poprzednią stronę
Cytat
Gdybym był filozofem, napisałbym rozprawę o uśmiechu - o tym, jak zmienia twarz kobiety czy mężczyzny, jak sprawia, że twarde rysy twarzy kogoś nieuważnego, nieobecnego, wycofanego, niekiedy może pełnego niecięci, albo po prostu głęboko obojętnego, zmęczonego, zdeprymowanego, nagle miękną i ślą do innych sygnał mówiący: jestem człowiekiem, nie jestem taki zły. Może nawet mówi coś więcej: jestem wolny.

Adam Zagajewski: Substancja nieuporządkowana.
Wydawnictwo "Znak", Kraków 2019.
Ciekawostka
Badacze stresu wywołanego przez takie wydarzenia jak trzęsienie ziemi, huragany lub powodzie zalecają stosowanie modelu reakcji 3C (Control – Kontrola, Coherence – Spójność, Connectedness – Bycie w kontakcie).
Aktualny temat
Można zasugerować siedem obszarów, które warto kontrolować w pandemii:
Pytanie tygodnia

Jak żyć? :)

Dobrze!
Nieważne jak, ważne z kim!
Nieważne z kim, ważne jak!
Nieważne jak, ważne po co!

Ankieta

Co sądzisz o stronie?

0 - zupełnie nieciekawa
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 - bardzo ciekawa

Copyright © by Jan Przewoźnik, 2009