TECHNIKI SPRZEDAŻY

Pozytywne nastawienie na działanie i na osiąganie celu - to dwa elementy decydujące w dużym stopniu o powodzeniu w sprzedaży. Oto kurs stawiający w centrum uwagi obydwa filary sukcesu.

Podczas kilkudniowej pracy zapoznajesz się z różnymi technikami sprzedaży i natychmiast je ćwiczysz, wprowadzając idee w czyn i sprawdzając, jak działają w praktyce. Jednocześnie cały czas masz na uwadze cele, które chcesz osiągnąć podczas sprzedaży.

Wraz z rozwojem kursu, jesteś coraz bardziej świadomy swych zalet i wad jesteś coraz sprawniejszy w doborze metod, nabywasz pewności siebie.

To dobry start do nowego, elastyczniejszego podejścia w sprzedaży...

To kurs o tym, jak sprzedawać. Ale to także coś więcej - to kurs o tym, jak doradzać klientom, jak zaspakajać ich aktualne potrzeby życiowe. Nawet jeśli na co dzień nazywasz się "Sprzedawcą", to przecież jednocześnie jesteś "Doradcą", "Rozwiązywaczem Problemów", "Przenikliwym Słuchaczem". Wchodzenie w takie role ułatwia i Tobie i Twoim bliskim funkcjonowanie w środowisku. Popatrz na ten kurs także i od tej strony. Może warto szukać tu korzyści dla Twojego życia osobistego.

I jeszcze jedno, bardzo ważne, wyjaśnienie. Podczas tego kursu słowo "Klient" jest pisane zawsze z dużej litery. To świadomy zabieg autora. Otóż istnieje niebezpieczeństwo, że ten kurs zostanie potraktowany jako wstęp do manipulacji drugim człowiekiem. Mowa jest tu przecież o wywieraniu wpływu, perswazji, osiąganiu celów. Uczestnikowi kursu różne faustowskie pokusy mogą towarzyszyć. Dlatego stale przypomina się o zasadzie poszanowania autonomii klienta. Sprzedawajmy, osiągajmy swe cele. Ale niech to będą przede wszystkim cele Klienta. On tu jest najważniejszy. Dlatego pisany jest z dużej litery.

CELE SZKOLENIA

Po ukończeniu kursu jego uczestnicy powinni umieć:

  • Stosować techniki sprzedaży.
  • Odpowiadać adekwatnie na problemy klientów.
  • Radzić sobie z pytaniami i zastrzeżeniami klientów.
  • Mieć świadomość wpływu mowy ciała na sprzedaż.
  • Komunikować się w sposób bardziej otwarty i efektywny.

DLA KOGO PRZEZNACZONE JEST SZKOLENIE

  • Dla tych, którzy na co dzień kontaktują się z klientami i są nastawieni na osiąganie celów sprzedażowych.
  • Dla tych, którzy pragną udoskonalić umiejętność wywierania wpływu na innych.
  • Dla tych, którzy są nastawieni na maksymalne zaspokojenie potrzeb klientów.
Cytat
To, dokąd zmierzasz,
jest o wiele ważniejsze
od tego,
jak szybko idziesz.
Stephen Covey
Ciekawostka
Jakie są najważniejsze pytania, dotyczące funkcjonowania Twojej firmy?
Aktualny temat
W nowym świecie Ery Cyfrowej prawdopodobnie potrzebne będą nowe paradygmaty myślenia i postrzegania rzeczywistości edukacyjnej, potrzebne będzie inne,
nowe postrzeganie znanych elementów układanki i relacji między nimi.

Pytanie tygodnia

Prokrastynacja to...

...chorobliwa tendencja do nieustannego odkładania pewnych czynności na później
...rozmnażanie się
...porządek z góry ustalony przez Boga
...powiększenie prostaty

Ankieta

Co sądzisz o stronie?

0 - zupełnie nieciekawa
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 - bardzo ciekawa

Copyright © by Jan Przewoźnik, 2009