TECHNIKI SPRZEDAŻY

Pozytywne nastawienie na działanie i na osiąganie celu - to dwa elementy decydujące w dużym stopniu o powodzeniu w sprzedaży. Oto kurs stawiający w centrum uwagi obydwa filary sukcesu.

Podczas kilkudniowej pracy zapoznajesz się z różnymi technikami sprzedaży i natychmiast je ćwiczysz, wprowadzając idee w czyn i sprawdzając, jak działają w praktyce. Jednocześnie cały czas masz na uwadze cele, które chcesz osiągnąć podczas sprzedaży.

Wraz z rozwojem kursu, jesteś coraz bardziej świadomy swych zalet i wad jesteś coraz sprawniejszy w doborze metod, nabywasz pewności siebie.

To dobry start do nowego, elastyczniejszego podejścia w sprzedaży...

To kurs o tym, jak sprzedawać. Ale to także coś więcej - to kurs o tym, jak doradzać klientom, jak zaspakajać ich aktualne potrzeby życiowe. Nawet jeśli na co dzień nazywasz się "Sprzedawcą", to przecież jednocześnie jesteś "Doradcą", "Rozwiązywaczem Problemów", "Przenikliwym Słuchaczem". Wchodzenie w takie role ułatwia i Tobie i Twoim bliskim funkcjonowanie w środowisku. Popatrz na ten kurs także i od tej strony. Może warto szukać tu korzyści dla Twojego życia osobistego.

I jeszcze jedno, bardzo ważne, wyjaśnienie. Podczas tego kursu słowo "Klient" jest pisane zawsze z dużej litery. To świadomy zabieg autora. Otóż istnieje niebezpieczeństwo, że ten kurs zostanie potraktowany jako wstęp do manipulacji drugim człowiekiem. Mowa jest tu przecież o wywieraniu wpływu, perswazji, osiąganiu celów. Uczestnikowi kursu różne faustowskie pokusy mogą towarzyszyć. Dlatego stale przypomina się o zasadzie poszanowania autonomii klienta. Sprzedawajmy, osiągajmy swe cele. Ale niech to będą przede wszystkim cele Klienta. On tu jest najważniejszy. Dlatego pisany jest z dużej litery.

CELE SZKOLENIA

Po ukończeniu kursu jego uczestnicy powinni umieć:

  • Stosować techniki sprzedaży.
  • Odpowiadać adekwatnie na problemy klientów.
  • Radzić sobie z pytaniami i zastrzeżeniami klientów.
  • Mieć świadomość wpływu mowy ciała na sprzedaż.
  • Komunikować się w sposób bardziej otwarty i efektywny.

DLA KOGO PRZEZNACZONE JEST SZKOLENIE

  • Dla tych, którzy na co dzień kontaktują się z klientami i są nastawieni na osiąganie celów sprzedażowych.
  • Dla tych, którzy pragną udoskonalić umiejętność wywierania wpływu na innych.
  • Dla tych, którzy są nastawieni na maksymalne zaspokojenie potrzeb klientów.
Cytat
Żeby odnieść sukces
robimy wszystko,
co możemy,
by sprawiać wrażenie,
że go odnieśliśmy.

La Rochefoucauld, 1678
Ciekawostka
Według Ervinga Gofmanna prawdziwe życie składa się z tego, co na scenie, i z tego, co za kulisami, jak w teatrze. Ludzie stosują różne techniki autoprezentacji, aby wywrzeć dobre wrażenie.
Aktualny temat
Błąd dostępności polega na tym, że tworzymy sobie obraz świata na podstawie łatwości, z jaką przychodzą nam do głowy jakieś przykłady.
Pytanie tygodnia

Znany z psychologii społecznej efekt uporczywości polega na tym że:

przekonania ludzi utrzymują się nawet wtedy, gdy dane wspierające te przekonania zostały podważone
negatywne myśli pojawiają się w najmniej pożądanych chwilach
trzymanie się za wszelką cenę mylnych poglądów prowadzi do obniżenia inteligencji
ciągle myśli o seksie podwyższają potencję

Ankieta

Co sądzisz o stronie?

0 - zupełnie nieciekawa
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 - bardzo ciekawa

Copyright © by Jan Przewoźnik, 2009