PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA

Jakość obsługi klientów, to niezwykle ważny i złożony problem. Ważny, ponieważ od jakości obsługi zależy nie tylko aktualna sprzedaż, ale i dalsze kontakty w przyszłości Złożony, ponieważ składają się na niego różnorodne, mniej czy bardziej wymierne umiejętności.

Te właśnie umiejętności, sprzyjające dobrej sprzedaży, są nabywane lub rozwijane w praktycznych grach i ćwiczeniach. Zachowania są dyskutowane, a następnie proponowane są przez uczestników konkretne zmiany nawyków - aby klient zechciał wrócić ...

Trening sprawia, że uczestnicy będą mogli w przyszłości łatwiej rozpoznawać rzeczywiste potrzeby klientów, będą bardziej pewni siebie i efektywniejsi w relacjach z innymi ludźmi.

CELE SZKOLENIA

Po ukończeniu kursu jego uczestnicy powinni umieć:

  • Odpowiadać adekwatnie na problemy klientów.
  • Odróżniać cechę produktu od korzyści.
  • Radzić sobie z pytaniami i zastrzeżeniami klientów.
  • Mieć świadomość wpływu mowy ciała na sprzedaż.
  • Komunikować się w sposób bardziej otwarty i efektywny.
  • Reagować pozytywnym nastawieniem wobec postaw negatywnych.

DLA KOGO PRZEZNACZONE JEST SZKOLENIE

  • Dla tych, którzy na co dzień kontaktują się z klientami.
  • Dla tych, którzy pragną udoskonalić umiejętność wywierania wpływu na innych.
  • Dla tych, którzy są nastawieni na maksymalne zaspokojenie potrzeb klientów.

Program kursu Powrót na poprzednią stronę
Cytat
To, dokąd zmierzasz,
jest o wiele ważniejsze
od tego,
jak szybko idziesz.
Stephen Covey
Ciekawostka
Jakie są najważniejsze pytania, dotyczące funkcjonowania Twojej firmy?
Aktualny temat
W nowym świecie Ery Cyfrowej prawdopodobnie potrzebne będą nowe paradygmaty myślenia i postrzegania rzeczywistości edukacyjnej, potrzebne będzie inne,
nowe postrzeganie znanych elementów układanki i relacji między nimi.

Pytanie tygodnia

Prokrastynacja to...

...chorobliwa tendencja do nieustannego odkładania pewnych czynności na później
...rozmnażanie się
...porządek z góry ustalony przez Boga
...powiększenie prostaty

Ankieta

Co sądzisz o stronie?

0 - zupełnie nieciekawa
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 - bardzo ciekawa

Copyright © by Jan Przewoźnik, 2009