PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA

Jakość obsługi klientów, to niezwykle ważny i złożony problem. Ważny, ponieważ od jakości obsługi zależy nie tylko aktualna sprzedaż, ale i dalsze kontakty w przyszłości Złożony, ponieważ składają się na niego różnorodne, mniej czy bardziej wymierne umiejętności.

Te właśnie umiejętności, sprzyjające dobrej sprzedaży, są nabywane lub rozwijane w praktycznych grach i ćwiczeniach. Zachowania są dyskutowane, a następnie proponowane są przez uczestników konkretne zmiany nawyków - aby klient zechciał wrócić ...

Trening sprawia, że uczestnicy będą mogli w przyszłości łatwiej rozpoznawać rzeczywiste potrzeby klientów, będą bardziej pewni siebie i efektywniejsi w relacjach z innymi ludźmi.

CELE SZKOLENIA

Po ukończeniu kursu jego uczestnicy powinni umieć:

  • Odpowiadać adekwatnie na problemy klientów.
  • Odróżniać cechę produktu od korzyści.
  • Radzić sobie z pytaniami i zastrzeżeniami klientów.
  • Mieć świadomość wpływu mowy ciała na sprzedaż.
  • Komunikować się w sposób bardziej otwarty i efektywny.
  • Reagować pozytywnym nastawieniem wobec postaw negatywnych.

DLA KOGO PRZEZNACZONE JEST SZKOLENIE

  • Dla tych, którzy na co dzień kontaktują się z klientami.
  • Dla tych, którzy pragną udoskonalić umiejętność wywierania wpływu na innych.
  • Dla tych, którzy są nastawieni na maksymalne zaspokojenie potrzeb klientów.

Program kursu Powrót na poprzednią stronę
Cytat
Gdybym był filozofem, napisałbym rozprawę o uśmiechu - o tym, jak zmienia twarz kobiety czy mężczyzny, jak sprawia, że twarde rysy twarzy kogoś nieuważnego, nieobecnego, wycofanego, niekiedy może pełnego niecięci, albo po prostu głęboko obojętnego, zmęczonego, zdeprymowanego, nagle miękną i ślą do innych sygnał mówiący: jestem człowiekiem, nie jestem taki zły. Może nawet mówi coś więcej: jestem wolny.

Adam Zagajewski: Substancja nieuporządkowana.
Wydawnictwo "Znak", Kraków 2019.
Ciekawostka
Badacze stresu wywołanego przez takie wydarzenia jak trzęsienie ziemi, huragany lub powodzie zalecają stosowanie modelu reakcji 3C (Control – Kontrola, Coherence – Spójność, Connectedness – Bycie w kontakcie).
Aktualny temat
Można zasugerować siedem obszarów, które warto kontrolować w pandemii:
Pytanie tygodnia

Jak żyć? :)

Dobrze!
Nieważne jak, ważne z kim!
Nieważne z kim, ważne jak!
Nieważne jak, ważne po co!

Ankieta

Co sądzisz o stronie?

0 - zupełnie nieciekawa
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 - bardzo ciekawa

Copyright © by Jan Przewoźnik, 2009