PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA

Jakość obsługi klientów, to niezwykle ważny i złożony problem. Ważny, ponieważ od jakości obsługi zależy nie tylko aktualna sprzedaż, ale i dalsze kontakty w przyszłości Złożony, ponieważ składają się na niego różnorodne, mniej czy bardziej wymierne umiejętności.

Te właśnie umiejętności, sprzyjające dobrej sprzedaży, są nabywane lub rozwijane w praktycznych grach i ćwiczeniach. Zachowania są dyskutowane, a następnie proponowane są przez uczestników konkretne zmiany nawyków - aby klient zechciał wrócić ...

Trening sprawia, że uczestnicy będą mogli w przyszłości łatwiej rozpoznawać rzeczywiste potrzeby klientów, będą bardziej pewni siebie i efektywniejsi w relacjach z innymi ludźmi.

CELE SZKOLENIA

Po ukończeniu kursu jego uczestnicy powinni umieć:

  • Odpowiadać adekwatnie na problemy klientów.
  • Odróżniać cechę produktu od korzyści.
  • Radzić sobie z pytaniami i zastrzeżeniami klientów.
  • Mieć świadomość wpływu mowy ciała na sprzedaż.
  • Komunikować się w sposób bardziej otwarty i efektywny.
  • Reagować pozytywnym nastawieniem wobec postaw negatywnych.

DLA KOGO PRZEZNACZONE JEST SZKOLENIE

  • Dla tych, którzy na co dzień kontaktują się z klientami.
  • Dla tych, którzy pragną udoskonalić umiejętność wywierania wpływu na innych.
  • Dla tych, którzy są nastawieni na maksymalne zaspokojenie potrzeb klientów.

Program kursu Powrót na poprzednią stronę
Cytat
- Trudziłem się bardzo nad księgami,
ale niewiele w nich znalazłem.
- Wielu chodzi łowić pstrągi, a przynoszą
do domu tylko reumatyzm.

R. Kern:
Z humoru ojców pustyni.
Ciekawostka
Ciągle w różnych badaniach potwierdza się twierdzenie, że nasz styl życia koreluje z długością życia...
Aktualny temat
Co to znaczy -
znaleźć sens życia?
Warto zapytać:
- Jaki jest cel
mojego życia?
- Jakie są moje radości
z szczęśliwych chwil?
- Jakie dobro wynika
z tego konkretnego życia?
- Jaka jest metafizyczna
zrozumiałość życia
w ogóle?
Pytanie tygodnia

Uczenie się języków obcych działa na mózg jak katalizator. Alexander Arguelles, człowiek, który rozumie połowę świata, zna...

10 języków
20 języków
30 języków
40 języków
50 języków
60 języków
70 języków
80 języków
90 języków

Ankieta

Co sądzisz o stronie?

0 - zupełnie nieciekawa
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 - bardzo ciekawa

Copyright © by Jan Przewoźnik, 2009