"TAK" POWIEDZIANE ŻYCIU

TRENING POZYTYWNEGO MYŚLENIA

Trening pozytywnego myślenia zawiera zestaw prostych i skutecznych narzędzi, zmieniających subiektywne ramy otaczającego nas świata. Zmiana ram powoduje, że zaczynamy dostrzegać nowe możliwości. Gdy dostrzegamy nowe możliwości, możemy zacząć działać inaczej niż dotychczas: skuteczniej, bardziej ekologicznie, bardziej twórczo ...

Korzyści,jakie daje trening

  • Kieruje uwagę ku zasadom myślenia pozytywnego.
  • Uczy twórczych sposobów radzenia sobie ze stresem, napięciem.
  • Ułatwia kierowanie zmianą zachowania.

CELE SZKOLENIA

Po ukończeniu treningu jego uczestnicy powinni umieć:

  • Rozpoznawać i zastosować w praktyce model zachowania pozytywnego.
  • Reagować pozytywnym nastawieniem wobec postaw negatywnych.
  • Dokonywać zamiany stanów negatywnych na pozytywne.
  • Osiągać ambitnie ustanowione cele.

Program kursu Powrót na poprzednią stronę
Cytat
Gdybym był filozofem, napisałbym rozprawę o uśmiechu - o tym, jak zmienia twarz kobiety czy mężczyzny, jak sprawia, że twarde rysy twarzy kogoś nieuważnego, nieobecnego, wycofanego, niekiedy może pełnego niecięci, albo po prostu głęboko obojętnego, zmęczonego, zdeprymowanego, nagle miękną i ślą do innych sygnał mówiący: jestem człowiekiem, nie jestem taki zły. Może nawet mówi coś więcej: jestem wolny.

Adam Zagajewski: Substancja nieuporządkowana.
Wydawnictwo "Znak", Kraków 2019.
Ciekawostka
Badacze stresu wywołanego przez takie wydarzenia jak trzęsienie ziemi, huragany lub powodzie zalecają stosowanie modelu reakcji 3C (Control – Kontrola, Coherence – Spójność, Connectedness – Bycie w kontakcie).
Aktualny temat
Można zasugerować siedem obszarów, które warto kontrolować w pandemii:
Pytanie tygodnia

Jak żyć? :)

Dobrze!
Nieważne jak, ważne z kim!
Nieważne z kim, ważne jak!
Nieważne jak, ważne po co!

Ankieta

Co sądzisz o stronie?

0 - zupełnie nieciekawa
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 - bardzo ciekawa

Copyright © by Jan Przewoźnik, 2009