INTEGRACJA

TRENING ANTYSTRESOWY

Stres może pracować na Twoją korzyść, zamiast działać przeciwko Tobie! Możesz wykorzystywać przeciwności życiowe do budowania korzystnych zmian w swoim życiu. Jest to możliwe, gdyż tak naprawdę nie jest ważne, co Cię spotyka, ale ważne jest, jak na to reagujesz. Od sposobów radzenia sobie z obciążeniami zależy nie tylko Twoja aktualna działalność zawodowa, ale i jakość kontaktów w życiu osobistym, poczucie spełnienia w życiu.

Te właśnie umiejętności, sprzyjające dobremu funkcjonowaniu w warunkach obciążenia zawodowego, są nabywane lub rozwijane w praktycznych grach i ćwiczeniach na kursie. Trening sprawia, że uczestnicy będą mogli w przyszłości łatwiej rozpoznawać swe szanse i zagrożenia w funkcjonowaniu zawodowym, będą bardziej pewni siebie i efektywniejsi w relacjach z innymi ludźmi.

Uczestnicy otrzymają zestaw materiałów teoretycznych, użytecznych w ich dalszej pracy samokształceniowej.

Całość oparta jest na następujących filarach:

  • Umiejętność wyznaczania celów i budowania hierarchii wartości.
  • Odnoszenie się do zasad.
  • Pozytywne myślenie.
  • Relaksacja - Koncentracja - Wizualizacja zmiany.
  • Efektywna współpraca w zespole.

CELE SZKOLENIA

Korzyści, jakie daje trening

  • Uświadamia, jak ważne jest ustalenie celów, które chce się osiągnąć.
  • Kieruje uwagę ku zasadom myślenia pozytywnego, opartego na wartościach i zasadach.
  • Proponuje podejście, ułatwiające nawiązanie efektywnej współpracy w zespole.
  • Uczy zachowania, sprzyjającego dobrej komunikacji i współpracy z innymi.
  • Uczy technik relaksacji, koncentracji i wizualizacji.
  • Uczy twórczych sposobów radzenia sobie ze stresem.
  • Ułatwia kierowanie zmianą zachowania.

DLA KOGO PRZEZNACZONE JEST SZKOLENIE

  • Dla tych, którzy chcą wiedzieć, jak radzić sobie ze stresem, jak wykorzystywać twórczo swoje możliwości.
  • Dla wszystkich, którzy na co dzień muszą radzić sobie z trudnymi, stresującymi sytuacjami.
  • Dla tych, którzy swoim przykładem powinni wywierać pozytywny wpływ na innych.

Program kursu Powrót na poprzednią stronę
Cytat
Gdybym był filozofem, napisałbym rozprawę o uśmiechu - o tym, jak zmienia twarz kobiety czy mężczyzny, jak sprawia, że twarde rysy twarzy kogoś nieuważnego, nieobecnego, wycofanego, niekiedy może pełnego niecięci, albo po prostu głęboko obojętnego, zmęczonego, zdeprymowanego, nagle miękną i ślą do innych sygnał mówiący: jestem człowiekiem, nie jestem taki zły. Może nawet mówi coś więcej: jestem wolny.

Adam Zagajewski: Substancja nieuporządkowana.
Wydawnictwo "Znak", Kraków 2019.
Ciekawostka
Badacze stresu wywołanego przez takie wydarzenia jak trzęsienie ziemi, huragany lub powodzie zalecają stosowanie modelu reakcji 3C (Control – Kontrola, Coherence – Spójność, Connectedness – Bycie w kontakcie).
Aktualny temat
Można zasugerować siedem obszarów, które warto kontrolować w pandemii:
Pytanie tygodnia

Jak żyć? :)

Dobrze!
Nieważne jak, ważne z kim!
Nieważne z kim, ważne jak!
Nieważne jak, ważne po co!

Ankieta

Co sądzisz o stronie?

0 - zupełnie nieciekawa
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 - bardzo ciekawa

Copyright © by Jan Przewoźnik, 2009