SZKOLENIA - INTEGRACJA Z KLIENTEM

Szkolenia prowadzę od 1979 roku.

MISJA

Integruję się z potrzebami i możliwościami klientów,
aby ułatwić im osiągnięcie jak najlepszych rezultatów.

WARTOŚCI

  • ROZWÓJ

  • Moim zadaniem jest wspieranie rozwoju ludzi i organizacji.

  • WIEDZA I UMIEJĘTNOŚCI

  • Dążę do osiągnięcia jak najwyższego poziomu wiedzy
    i umiejętności w dziedzinie rozwoju zasobów ludzkich.

  • KREATYWNOŚĆ I INNOWACYJNOŚĆ

  • Bycie kreatywnym i innowacyjnym to moje codzienne wyzwania.

  • NASTAWIENIE NA CELE

  • Chcę osiągać zyski, ale jedynie z pracy,
    która służy rozwojowi ludzi i organizacji.

SZKOLENIA

Efektywny trening zaczynamy od zbadania potrzeb szkoleniowych.
Później włączamy te nowo odkryte treści do procesu treningowego.

Szkolenia projektujemy pod kątem osiągnięcia konkretnych celów.
Wszystkie są oparte na trzyczęściowym modelu, w którym:
  • wprowadzana jest podstawowa TEORIA
  • demonstrowane i przećwiczone są adekwatne do teorii TECHNIKI
  • szeroko i realistycznie dyskutowany jest dalszy TRANSFER nowo poznanych umiejętności do środowiska pracy.

ZAŁOŻENIA SZKOLENIOWE

1. Zazwyczaj istnieje jakaś główna idea szkolenia, np.: "Mistrzostwo osobiste".

Celem szkoleń jest wypracowanie konkretnych umiejętności, standardów zachowania.

2.1. Proponowane standardy są konkretne, mierzalne, mogą być kontrolowane
przez obserwatorów z zewnątrz.

2.2. Proponowane standardy wspomagają budowanie pozytywnego obrazu siebie.

3. Stosunek teorii do praktyki: 25% teoria - 75% praktyka.

4. Materiały: około 40 stron na każde szkolenie.

5. Możliwy plan przygotowania szkolenia:

5.1. Pierwsza oferta programowa.

5.2. Zatwierdzenie oferty lub zaproponowanie poprawek.

5.3. Kolejna oferta programowa - aż do zatwierdzenia.

5.4. Przeprowadzenie szkolenia.

5.5. Sporządzenie końcowego raportu po każdym szkoleniu.

5.6. Sprawdzenie wprowadzania standardów w życie.

Cytat
Krótko mówiąc, myślę,
że ludzie ofiarni, odczuwający odpowiedzialność za cały świat i przy jego drwinach wciąż od nowa porywający się do donkiszotowskich przygód, powinni umieć - w interesie własnym i ogółu - żartować z siebie. Przy okazji - co się najczęściej zdarza, kiedy ironia szydercy zostaje skonfrontowana
z autoironią wyszydzanego?
Z twarzy szydercy znika uśmiech i pozostaje już na niej tylko grymas!
Vaclav Havel, 4 X 2007, Hospodarske Noviny (pierwodruk)
Vaclav Havel:
Siła bezsilnych
i inne eseje.
Warszawa 2011.
Ciekawostka
W dzisiejszych czasach ważniejszy jest wizerunek czy charakter?
Aktualny temat
W nowym świecie Ery Cyfrowej prawdopodobnie potrzebne będą nowe paradygmaty myślenia i postrzegania rzeczywistości edukacyjnej, potrzebne będzie inne,
nowe postrzeganie znanych elementów układanki i relacji między nimi.

Pytanie tygodnia

Mistrz świata Ding Liren do swych najulubieńszych piosenek zalicza...

Blowing in the Wind - Bob Dylan
Stairway To Heaven - Led Zeppelin
We Are The Champions - Queen
When I'm Back On My Feet Again - Michael Bolton
Don't Give Up - Peter Gabriel (z Kate Bush)

Ankieta

Co sądzisz o stronie?

0 - zupełnie nieciekawa
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 - bardzo ciekawa

Copyright © by Jan Przewoźnik, 2022