SZKOLENIA - INTEGRACJA Z KLIENTEM
Szkolenia prowadzę od 1979 roku.
MISJA
Integruję się z potrzebami i możliwościami klientów,
aby ułatwić im osiągnięcie jak najlepszych rezultatów.
WARTOŚCI
- ROZWÓJ
Moim zadaniem jest wspieranie rozwoju ludzi i organizacji.
- WIEDZA I UMIEJĘTNOŚCI
Dążę do osiągnięcia jak najwyższego poziomu wiedzy
i umiejętności w dziedzinie rozwoju zasobów ludzkich.
- KREATYWNOŚĆ I INNOWACYJNOŚĆ
Bycie kreatywnym i innowacyjnym to moje codzienne wyzwania.
- NASTAWIENIE NA CELE
Chcę osiągać zyski, ale jedynie z pracy,
która służy rozwojowi ludzi i organizacji.
SZKOLENIA
Efektywny trening zaczynamy od zbadania potrzeb szkoleniowych.
Później włączamy te nowo odkryte treści do procesu treningowego.
Szkolenia projektujemy pod kątem osiągnięcia konkretnych celów.
Wszystkie są oparte na trzyczęściowym modelu, w którym:
- wprowadzana jest podstawowa TEORIA
- demonstrowane i przećwiczone są adekwatne do teorii TECHNIKI
- szeroko i realistycznie dyskutowany jest dalszy TRANSFER nowo poznanych umiejętności do środowiska pracy.
ZAŁOŻENIA SZKOLENIOWE
1. Zazwyczaj istnieje jakaś główna idea szkolenia, np.: "Mistrzostwo osobiste".
Celem szkoleń jest wypracowanie konkretnych umiejętności, standardów zachowania.
2.1. Proponowane standardy są konkretne, mierzalne, mogą być kontrolowane
przez obserwatorów z zewnątrz.
2.2. Proponowane standardy wspomagają budowanie pozytywnego obrazu siebie.
3. Stosunek teorii do praktyki: 25% teoria - 75% praktyka.
4. Materiały: około 40 stron na każde szkolenie.
5. Możliwy plan przygotowania szkolenia:
5.1. Pierwsza oferta programowa.
5.2. Zatwierdzenie oferty lub zaproponowanie poprawek.
5.3. Kolejna oferta programowa - aż do zatwierdzenia.
5.4. Przeprowadzenie szkolenia.
5.5. Sporządzenie końcowego raportu po każdym szkoleniu.
5.6. Sprawdzenie wprowadzania standardów w życie.