SZKOLENIA - INTEGRACJA Z KLIENTEM

Szkolenia prowadzę od 1979 roku.

MISJA

Integruję się z potrzebami i możliwościami klientów,
aby ułatwić im osiągnięcie jak najlepszych rezultatów.

WARTOŚCI

  • ROZWÓJ

  • Moim zadaniem jest wspieranie rozwoju ludzi i organizacji.

  • WIEDZA I UMIEJĘTNOŚCI

  • Dążę do osiągnięcia jak najwyższego poziomu wiedzy
    i umiejętności w dziedzinie rozwoju zasobów ludzkich.

  • KREATYWNOŚĆ I INNOWACYJNOŚĆ

  • Bycie kreatywnym i innowacyjnym to moje codzienne wyzwania.

  • NASTAWIENIE NA CELE

  • Chcę osiągać zyski, ale jedynie z pracy,
    która służy rozwojowi ludzi i organizacji.

SZKOLENIA

Efektywny trening zaczynamy od zbadania potrzeb szkoleniowych.
Później włączamy te nowo odkryte treści do procesu treningowego.

Szkolenia projektujemy pod kątem osiągnięcia konkretnych celów.
Wszystkie są oparte na trzyczęściowym modelu, w którym:
  • wprowadzana jest podstawowa TEORIA
  • demonstrowane i przećwiczone są adekwatne do teorii TECHNIKI
  • szeroko i realistycznie dyskutowany jest dalszy TRANSFER nowo poznanych umiejętności do środowiska pracy.

ZAŁOŻENIA SZKOLENIOWE

1. Zazwyczaj istnieje jakaś główna idea szkolenia, np.: "Mistrzostwo osobiste".

Celem szkoleń jest wypracowanie konkretnych umiejętności, standardów zachowania.

2.1. Proponowane standardy są konkretne, mierzalne, mogą być kontrolowane
przez obserwatorów z zewnątrz.

2.2. Proponowane standardy wspomagają budowanie pozytywnego obrazu siebie.

3. Stosunek teorii do praktyki: 25% teoria - 75% praktyka.

4. Materiały: około 40 stron na każde szkolenie.

5. Możliwy plan przygotowania szkolenia:

5.1. Pierwsza oferta programowa.

5.2. Zatwierdzenie oferty lub zaproponowanie poprawek.

5.3. Kolejna oferta programowa - aż do zatwierdzenia.

5.4. Przeprowadzenie szkolenia.

5.5. Sporządzenie końcowego raportu po każdym szkoleniu.

5.6. Sprawdzenie wprowadzania standardów w życie.

Cytat
Kreatywność
to stan umysłu.
Ciekawostka
Szachy mogą kształtować niektóre kompetencje, wymagane w XXI wieku. Także kreatywność.
Aktualny temat
W nowym świecie Ery Cyfrowej prawdopodobnie potrzebne będą nowe paradygmaty myślenia i postrzegania rzeczywistości edukacyjnej, potrzebne będzie inne,
nowe postrzeganie znanych elementów układanki i relacji między nimi.

Pytanie tygodnia

Dlaczego super glue nie przykleja się do wnętrza swojej tubki?

Ścianka tubki zawiera cząstki wody, przeciwdziałające przyklejeniu.
Ścianka tubki zawiera azbest, przeciwdziałający przyklejeniu.
Klej zawiera monomer cyjanoakrylu, który, aby polimeryzować, potrzebuje wilgoci.

Ankieta

Co sądzisz o stronie?

0 - zupełnie nieciekawa
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 - bardzo ciekawa

Copyright © by Jan Przewoźnik, 2022